Popularne posty

sobota, 19 listopada 2011

Do Nowej Hinamizawy!

Cześć ponownie, tak jak obiecałam zrecenzuje dziś jedno z najlepszych anime-horrorów jakie oglądałam. Oczywiście mówię o Higurashi no naku koro ni ( gdzie cykady płaczą.... (chyba)). Zacznijmy od tego że higurashi ma 4 serie (w tym 2 ova )

Higurashi no naku koro ni (pierwsza seria) (6 rozdziałów + jeden specialny )
Higurashi no naku koro ni Kai (druga seria) (4rozdziały)
Higurashi no naku koro ni Rei (Ova) (3 rozdziały)
Higurashi no naku koro ni KiRa! (parodia, Ova) (4 rozdziały)





Jeśli nie chcesz żadnych spoilerów nie czytaj tego tekstu!
______________________________________________________________________________

Główną bohaterką tego anime jest Furude Rika która ma tylko jeden cel - podążać do szczęśliwej Hinamizawy gdzie mogłaby szczęśliwie żyć ze swoimi przyjaciółmi i tutaj trafiamy w błędne koło gdzie wszystko zmierza do jednego nie wiadomo jak bardzo by się starała. A przecież żeby wygrać tą walkę o przyszłość wystarczy do gry dodać jeden mały element który ma przed nosem.  Pierwsza seria jest raczej horrorem po którym w pewnym momencie gdy przypomniałam sobie wieczorem w łóżku aż mnie ciarki przeszły, pierwszy raz po oglądaniu anime. Druga to  dramat w którym nie jedna łza się uroniła. Trzecia to tajemnica no a czwarta to komedia ecchi.... głupia komedia ecchi..... bardzo głupia....... bardzo. -_-    HHmmmmm MUzyKA! Muzyka jest genialna, uwielbiam te melodie, ten tekst nieważne po polsku czy po angielsku poprostu to kocham! Jak na 2006 rok grafika jest bardzo dobra 4/5 hmm co tam jeszcze? A no tak ! bohaterowie~~~~ nie będę każdego opisywać więc po prostu wymienie

Maebara Keiichi
Ryuugu Rena
Sonozaki Mion
Sonozaki Shion
Furude Rika
Furude Hanyuu
Houjou Satoko
Houjou Satoshi

Ahh i co tam jeszcze fajny motyw jest z tymi rozdziałami i genialne są ich nazwy ale no nie wiem co dalej napisać więc chyba się narazie rozstaniemy. Bywajcie ~~~~Nipaaa~~~~

PS: w następnym poście napiszę coś albo o fairy tail i kinówce albo o hellsingu lub beelzebubie. Narazie żegnam

:D

1 komentarz:

  1. Kocham Higurashi <3 Jak zobaczyłam kilka obrazków to strasznie się zdziwiłam, że anime z tak "cukierkową" grafiką może być horrorem. Miałam również jego recenzje na moim blogu, a Kiry na drugim (o Higurashi). ^^ Niestety ostatnie seria to niewypał. Twórcy zrobili to dla kasy,ale mimo to oglądam Kirę xd
    Ogółem udany post :) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń