Popularne posty

wtorek, 21 lutego 2012

Perełka wśród horrorów

1/20 osób pomyśli sobie czytając to - o nowy post! 19/20 nawet nie zwróciła uwagi że nie pisałam na blogu ----y----- no ten długo w każdym razie za co przepraszam - usprawiedliwienie? - powód? - Bitch Please - taki jak każdego - nauka .... od ok 1 miesiąca na tydzień przypadają 3 sprawdziany + 5 kartkówek + jeszcze trzeba się uczyć na tzw. łapanki + próbowałam rozwijać jakoś swój "talent" z czym wiązało się kupienie nowych markerów, kredek, pasteli i może ołówków.....?! tak czy siak w kombinacji nauka + praca nie ma czasu żeby się nawet porządnie wyspać i zapomniałam jeszcze dodać że jestem tak zawalona że jest dopiero wtorek wieczór i już zdążyłam zawalić 3 kartkówki i sprawdzian a no i jeszcze minister edukacji sobie postanowiła że dołoży uczniom 2 godz dodatkowe, więc doszła mi jedna (uwaga!) fizyka w piątek na 7 po wf i chemia o 8 w czwartek. mój plan lekcji wyglądał do tej pory tak 6<7<8<6<6 od nowego semestru 8>7>8>6>7 + korki z chemi -_-. tak czy siak, koniec żalenie się - oto nadchodzi recenzja jak narazie według mnie - najlepszego anime w tym roku oraz jednego z najlepszych horrorów jakie oglądałam, panie i panowie! oto przedstawiam wam ANOTHER!


Powinnam w skrócie opowiedzieć fabułę tak bez spoileru - a więc to jest o chłopaku który przeprowadza się do małego miasta, bardziej wsi i to by było na tyle, ponieważ każde następne zdanie będzie potężnym spoilerem, naprawdę, nawet chciałabym wam jakieś przykładowe screeny dać no ale anime jest takie że każde słowo i grafika jest spoilerem, ( -_- ). Tak czy siak Another zaczyna się tak , że w 1 odc jeszcze przed op napawa nas lekką grozą i zadaje mnóstwo pytań - a odpowiedzi - nie można się domyślić, po każdym odc zmieniałam swoje zdanie, swoje podejrzenia, fabuła jest tak zaskakująca że po prostu staje przed widzem i daje mu z liścia prosto w twarz. Występują elementy groteski, bohaterowie są znośni, nawet przyjemni, temu anime daje 10/10 ale to tylko moje skromne zdanie




No cóż została jeszcze kwestia wychodzenia odcinków - to tak - na anime calendar napisane jest że wychodzą w środę, w poniedziałek w nocy można znależć już bez napisów a we wtorek przed południem już z napisami . nie wiem kiedy tak naprawdę wychodzą ,ale na razie żegnam się z wami , do usłyszenia





PS:  w necie niedawno pojawił się nowy program z newsami według mnie bardzo dobry TUTAJ KLIKAJ!!!


___________________________________________________________________________________

4 komentarze:

  1. O jak ja kocham Another :3 Wyczesane anime. Super nocia. Dawno nie pisałaś postów, więc cieszę się, że jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. Więc mówisz, że ciekawe. Cóż nie jestm fanką horrorów, ale kiedyś może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez ogladalam another *_* dla mnie to jest jeden z najlepszych anime jakie ogladalam,bardzo mi sie podobalo.Uwielbiam Misaki Mei<3
    Strasznie podoba mi sie klimat tego bloga.xD
    Pisz czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa notka. Może obejrzę? :D. I może poobserwuję? xD.

    www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń